Lilypie First Birthday tickers

måndag 27 februari 2012

Det blir bättre för varje minut

Ja så känns det här hemma nu i alla fall. Elliot äter på nästan som vanligt. Han har under dagen ätit ca 2 flaskor välling, lite majskrokar, 1 ½ varmkorv, ½ smörgås och en smörgåsrån och klockan är bara halv 12. Så imorrn är han nog frisk som en nötkärna.

Jag mår också mycket bättre. Har varit ett antal gånger på toaletten men nu känns det nästan som jag är frisk igen. Jag äter dock försiktigt för att inte få bakslag så 3 st rostbröd med smör, thé, vatten och proviva blåbärsdryck har intagits under dagen. Elliot har precis lagt sig för sin första vila och efter det ska vi nog ta en promenad ner till centrum. Åkpåsenär torr och jag vill besöka biblioteket och låna en ny bok. När man väl börjar läsa kan man inte sluta och ajg läste ut min bok i fredags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar