Lilypie First Birthday tickers

onsdag 22 februari 2012

Jag vann!

Jag vann! Åhh så roligt, jag som aldrig vinner nåt. Jag har inte heller haft särskilt tur att vinna saker på olika bloggar men idag var det faktiskt min tur. Melinda har en tävling i sin blogg där man kan vinna ett PLUS-medlemsskap på Remby.com som gäller hela detta år och nästa. Hade aldrig hört talas om det innan men det är tydligen ett bildredigeringsprogram där man kan göra collage och snygga bilder till bloggen. Jag är värdelös på att skapa fina bilder och tappar tålamodet innan jag ens hinner lägga upp mina verk så därför kan det här verktyget bli toppen. Blir lite roligare om det är ett enkelt program att fixa snygga bilder med. 

Så jag hade turen att bli vinnare nr 1. Men hon har 5 st PLUS-medlemsskap att lotta ut så skynda dit och tävla!

1 kommentar:

  1. sv, Ber om ursäkt för jag har missat totalt ditt inlägg, förlåt <3 Hoppas du har kommit igång med remby och att du gillar det :)

    Trevlig helg!
    Kramar

    SvaraRadera