Lilypie First Birthday tickers

onsdag 22 februari 2012

Tankspridd

Idag hade jag bestämt mig för att åka till gymmet. Jag var riktigt bestämd och tur var väl det. Jag är nämligen väldigt trött idag och skulle allra helst bara ligga i soffan hela kvällen. Men utebliven träning igår och en semla gör att jag var så illa tvungen att ta mig iväg ikväll. Jag bytte om, skrev ut löppasset jag skulle köra. Packade ihop mig och åkte iväg. Väl där var såklart alla löpband upptagna. Jobbigt läge! Tänkte att jag får väl köra lite styrka först då. Men innan jag hann börja blev det ledigt. Så när jag nu äntligen skulle sätta igång med intervallerna så hade jag förståss glömt pappret med vilket pass jag skulle köra hemma. Blev dock ganska bra intervaller ändå, inte riktigt lika tufft och långt som det var tänkt från början men jag var rätt slut ändå.

Lite styrketräning för armar/axlar/ben och så plankan såklart. Så nu är jag hemma och sitter med en smoothie framför tv'n. Grymt nöjd med mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar