Lilypie First Birthday tickers

torsdag 9 februari 2012

Trött

Helt otroligt vad jag är trött idag. Elliot har sovit hos oss från 3-tiden ungefär. Han var svårlagd igår och gnällt en hel del inatt så nåt är det. Så när han tyckte det var vällingdags vid 6 var jag knappt vid medvetande. Tänk att man sovit så dåligt med honom bredvid sig. Tydligen vänjer man sig snabbt av att få sova för sig själv några nätter.

Strax efter 7 fick jag ändå gå upp och försöka få på den lilla sina kläder. Lättare sagt än gjort med en som vrider sig som en orm och skriker. Men man är väl extra känslig när man är så trött. Planen för dagen är oviss så jag tänkte att vi efter frukost skulle gå ner och leka i Elliots rum och jag ska försöka passa på att namnmärka kläder.

Dagens frukost: Knäcke med leverpastej, gröt med nedrört ägg, lingonsylt och mjölk, stor kopp te och vatten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar