Lilypie First Birthday tickers

lördag 4 februari 2012

Kalas och Melodifestivalen

Idag har jag varit igång sen 6.15 när Elliot vaknade. Passade på att gå upp och dekorera cupcakes och fixa klart barntårta och chokladtårta. VI städa även i Elliots rum och ställde in möbler etc. Klockan 13 kom det kalasgäster hit. Tyvärr fick en kompis och hennes familj förhinder pga sjukdom. Men 4 barn lekte på bra här hemma och när lugnet lagt sig var det leksaker överallt. Då har dom haft roligt!

Sen har det ifxats lite med morgondagens tårta. Det ska självklart vara i form av en etta. Kom dock på att den inte går in i kylen så jag får fixa med den imorrn. Så efter tacomiddag och inslagning av Elliots presenter så har vi nu slagit oss ner i soffan för att se Melodifestivalen. Jag är helt slut och orkar inte fixa med någar bilder ikväll.

Imorrn fyller lillprinsen 1 år. Tänk att för ett år sen sa jag bestämt att imorrn ska vi föda barn. Inte visste jag då att jag vid 02 på natten skulle vakna av värkar. Sen komlillprinsen inte förrän 22.47 och han hade alltså 1 h och 13 min tillgodo för att få en egen födelsedag i släkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar