Lilypie First Birthday tickers

torsdag 16 februari 2012

Härliga torsdag!

Efter två nätter då vi var "tvugna" att ta över Elliot till vårt rum igen så har han inatt sovit hela natten i sitt rum. Två gånger var jag uppe inatt och första gången var jag så trött så jag knappt visste vad jag gjorde. Andra gången var vid strax efter 3 då det har kört ihop sig rejält de andra nätterna. Men inte inatt. Han somnade om direkt och jag fick sova igen. 6.45 vaknade sen vår lilla sockertopp!

Lek och bus har det blivit på förmiddagen. Det roligaste som finns just nu är att bli jagad eller att leka med flaskbacken i tvättstugan. Man kan ju dra upp flaskorna och stoppa tillbaka dom igen. Sen kan man stoppa dom små flaskorna i den stora backen men tvärtom går det inte. Väldigt intressant enligt en viss liten herre.

Efter ett läkarbesök för mamman, har skurit bort en hudflärp i nacke, så ahr vi intagit vår lunch och Elliot somnar förhoppningsvis vilken sekund som helst. Lite slapptid för mig och välbehövlig sömn för honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar