Lilypie First Birthday tickers

söndag 12 februari 2012

Första natten

Ja hur gick nu Elliots första natt i sitt eget rum.

  • Han somnade själv i sin säng efter att jag sprungit ut och in ett par gånger och han kände sig lugn.

  • Han vaknade till två gånger på kvällen men det var mest att lägga honom ner och stoppa om honom.

  • Han vaknade sedan till ett par gånger på natten, vid 01.20, 02.20, 03.40 och 04.30. Men det var bara de två sista gångerna jag var tvungen att gå in till honom. Bara stoppa i en napp och klappa om honom.

  • Han vaknade för dagen vid 7.10
Så i det sotra hela har det varit en superbra första natt med tanke på att han de sensate nätterna sovit tätt intill mig. Han vaknade till och somnade om själv och jag behövde inte gå in många gånger. Dock stod jag utanför hans dörr och spanade vid varje pip. Men det är nog hönsmamman i mig som hade svårt att koppla av helt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar