Lilypie First Birthday tickers

onsdag 15 februari 2012

Nestlé mild fullkorns välling

För ett tag sen anmälde jag mig till att få prova på Nestlés milda fullkorns välling genom Buzzador. Jag hade turen att komma med i kampanjen och häromveckan damp ett stort paket ner i brevlådan. Det bestod av 10 st små portionspåsar med mild fullkornsvälling från 8 månader och ett stort paket med välling från 12 månader.

Tanken är att jag ska prova två påsar med välling från 8 månader på Elliot och tycka till om den. Sen ska jag dela ut resterande 8 portionspåsar till vänner med barn i samma ålder som också får prova. Som tack för hjälpen fick jag förpackningen med 12-månaders välling. Väldigt bra tycker vi här hemma då Elliot älskar sin välling. Vi har hunnit porva vällingen och den går ner till sista droppen. Så det är ett bra betyg för Elliot kan ibland vara lite kräsen över nya drycker. Men vällingen är god tycker han!

Jag har även hunnit dela ut lite provpåsar. Bland annat har min kusin fått en till sin son. Hoppas att ahn tycker om den lika mycket som Elliot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar