Lilypie First Birthday tickers

fredag 24 februari 2012

Längtar

Om tio minuter ska jag gå tillbaka till dagis. Då har lillskrutt varit där själv sen 9.45. Hoppas det har gått bra, hörde inte att han grinade när jag gick. Har jag gjort nåt vettigt den här tiden då? Nej inte nåt alls annat än att surfa, vikt tvätt, ätit, klistrat in foton etc. Jag vågade helt enkelt inte lämna hemmet ens för en tur till närmaste centrummet. Rädd för att lämna Elliot på nåt sätt. Även fast jag vet att han har det bra på dagis och tycker det är roligt med alla kompisar så vill jag vara nära utifall att. Men på måndag ska jag nog våga mig iväg, måste dessutom eftersom ajg har en tandläkartid.

Nu ska jag strax klä på mig och gå och träffa min lilla skrutt, åh vad jag längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar