Lilypie First Birthday tickers

söndag 5 februari 2012

Liten blir stor - 1 år

Idag blir vår lilla prins 1 år. Helt otroligt vad tiden har gått fort. Det var ju bara igår han var en sån där liten plutt som bara låg och var så söt. Nu är han en stor kille med mycket vilja. Röjer gärnet här hemma med leksaker och att köra bilar eller andra fordon är favoriten. Han går inte ännu men kryper fort fort och han älskar att krypa/klättra upp för trappan. Snabbt går det.

Alldeles nykläckt Elliot den 5 februari 2011


Så liten och nu så stor. 15 dagar gammal.


Dagen har firats med kalas nr 2. Elliot vaknade vid 6 och efter lite sång, välling och några paket jag han och pappa upp medans jag fick sova lite till. Sen efter frukost var det dags för mig att fixa tårta i form av en etta som jag för övrigt blev väldigt missnöjd med. den var god men inte min vackraste skapelse. Kommer bilder en annan dag när jag orkar koppla in kameran. Alldeles för trött nu. Det var kalas i flera timmar och Elliot som bara sovit 30 min på dagen blev ganska knäckt på slutet. Så när nästan alla hade gått fick jag äntligen honom att sova. Efter en timme var jag tyvärr tvungen att väcka honom för lite middag, pizza, och sen fick han bada innan han ville sova igen.

Massor med fina paket har han fått. Nu ska vi ta en lugn kv'äll och imorrn ska vi på 1-årskontroll på BVC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar