Lilypie First Birthday tickers

måndag 27 februari 2012

En omgång till

Tanken var att idag skulle Elliot ha gått till förskolan under förutsättning att han var helt återställd. En omgång blöjbyte inatt satt dock stopp för det. Vid 6 var han pigg igen. Han har fått välling i två omgångar á 50 ml och han vill gärna ha mer. Men jag provar att få honom att vila en stund nu.

Själv är jag också sjuk nu. Hela magen bubblar. Så det blir sjukstuga här hemma och förhoppningsvis är Elliot frisk till imorrn. Jag är garanterat det för det är inte så farligt för mig. Mest jobbigt med allt bubblande. Jag är mest rädd att Elliot kommer tycka det är läskigt med förskolan sen igen eftersom det vait helg och sjukdag. Men hoppas det kommer gå bra. Tycker redan det är jobbigt som det är att lämna honom så jag vill gärna att det inte ska vara så farligt för honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar