Lilypie First Birthday tickers

onsdag 29 februari 2012

Imorgon börjar det - allvaret...

Jag är nyss hemkommen från en trevlig mammagruppsfika. Eller nyss och nyss. Kom hem för ett tag sen men har haft lite att fixa med. Idag vra vi fyra tjejer som fikade/åt på en fik inne i stan. Väldigt mysigt och trevligt. Skönt att komma iväg lite. Särskilt som Elliot har varit gnällig idag pga tänderna.

Nu tittar jag lite på tv samtidigt som ajg fixar det sista inför morgondagen. Imorrn är det nämligen dags. Efter 1 år och två månaders föräldraledighet ska jag nu tillbaka till arbetslivet. Ny arbetsplats men samma tjänst. Ska bli riktigt spännade. Även spännande att lämna Elliot till förskolan på riktigt imorrn. Som tur var hämtar Micke honom tidigt imorrn. Imorrn kommer jag nog vara nervös. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ännu så det får jag se imorrn. Har några alternativ. Skönt med två dagars mjukstart innan helgen iaf. Åhh vad jag längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar