Lilypie First Birthday tickers

lördag 11 februari 2012

Kvällsträning framför Melodifestivalen

Känner mig så nöjd! Aldrig förut att nåt sånt här skulle ha hänt. Då skulle jag bara fortsatt kvällen med att känna mig onyttig och göra nåt åt dig imorgon. Men jag har fått helt andra rutiner nu sen jag är med i Lifsans challenge. Man blir så peppad.

Igår hade jag vilodag efter träning måndag till torsdag. Idag stod det träning på schemat. Men jag kom inte iväg. Trött imorse och sen babysim. Efter Elliots lunch skulel vi till soptippen. Sen så åkte Micke iväg för att tvätta bilarna. Det tog sin lilla tid. Jag passade på att märka Elliots kläder, byta sängkläder, dammsuga och annat nödvändigt. Elliot vägrade sova så jag hade en trött, busig och gnällig kille vid fötterna hela tiden. Med andra ord så hann jag knappt få i mig lunch och allt gick väldigt långsamt. Micke kom dock hem och vi fick middag på bordet. Fajitas med kyckling. Mycket gott, tyckte även Elliot. Sen blev det dessert framför Melodifestivalen. En klick vitchokladmousse och en klick hallonmousse och after eight. (Hade förberett fyllningar till tårtan till barnens 1-årskalas imorrn som nu blir inställt pga sjukdomar, så jag frös in dom istället men gjorde en mini dessert innan). Micke hade ju även köpt lösgodis, tyvärr inte så mycket i min smak, så det blev väl en tio bitar. Men mitt där i Melodifestivalen när jag känbde mig som mest onyttig så kom jag på att jag inte hunnit med plankan idag. Så jag tänkte att en omgång plankan är ju bättre än inga. Så sagt och gjort, körde 3 x 1 min. Sen när jag väl var igång fortsatte jag med ett tabatapass med 8 övningar och en omgång plankan till på det. Så nöjd och känner mig så duktig. Imorrn blir det löpning ute eller på gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar