Lilypie First Birthday tickers

söndag 26 juni 2011

Söndag

Söndag idag, den stora vilodagen. Det har blivit både vila och annat. Vi började dagen med en snabb grötfrukost. Elliot fick hemlagad havregrynsgröt också. Gick helt ok, men han var inte så hungrig. Sen packade vi in barnpoolen, som Elliot fick i doppresent och har gått sönder, i bilen och körde mot Burlöv center. Vi reklamerade poolen och för pengarna har vi köpt en babygunga. Jag ska även köpa en mindre barnpool och säkert nåt annat roligt för pengarna som blev över.

Blev även ett besök på plantagen där vi köpte en ros, lite kryddor och sommarblommor. Så när vi kom hem och hade ätit lunch så planterade jag nya blommor i balkonglådorna och så drog vi en hel del ogräs och planterade om tomatplantor etc. Sen så blev det slapp framför tvn, Elliot somnade i min famn och sov över 1 ½ timme. Jag passade på att ta en power nap jag med. Vill nämligen se en film ikväll som slutar sent. Så i förebyggande syfte sov jag lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar