Lilypie First Birthday tickers

onsdag 15 juni 2011

Fullt upp

Idag har jag verkligen fullt upp. Ikväll kommer mamma o min systerdotter Linnea. Så jag ska hinna med att städa toaletterna, dammsuga, städa undan i vardagsrummet, fixa lite med trycksakerna till bröllopet, fixa mmf:en till tårtorna, baka fler minicupcakes. Sen ska jag även jaga vaktmästare och organist på telefon om lördag, ingen svarar och jag har pratat in och mailat men ingen ringer upp. Lite frustrerande då jag vill struka dessa punkter från att göra listan.

Sen ska jag även fixa till dopklänningen och brodera på den. Eller så ber jag mamma hjälpa mig med det sen. Känns verkligen som huvudet kommer sprängas snart av allt jag måste ha koll på. Det är verkligen ingen bra idé att planera bröllop och dop samtidigt. Bröllopet är ju om mindre än två månader. Men jag ska verkligen ta tag i det i nästa vecka. Eller kanske hinner skicka iväg lite förfrågningar redan idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar