Lilypie First Birthday tickers

tisdag 28 juni 2011

Godmorgon världen - vilken underbar dag!

Vaknade nästan med den låten på hjärnan. Jag som aldrig har lyssnat på Jimmy Jansson annat än hans låtar på melodifestivalen. och då menar jag inte att jag har lyssnat mycket på det utan mer hört låtarna på melodifestival skivorna. Det är nämligen väldigt bra löpmusik.

Vaknade gjorde vi vid 7 och solen strålar in i hela huset. Ska tydligen bli superväder, härligt! Vill nyttja tiden ute i trädgården men vi måste först köpa parasoll och solskydd till Elliot. Stackarn kan ju inte ligga och steka i värmen. Så det står på dagens program. Förhoppningsvis hinner jag även kolla på lite underkläder också till bröllopet.

Bröllopet ja, det helqa börjar närma sig och jag känner att jag har sådär koll på saker och ting. Måste ta tag i det. Inatt drömde jag nämligen en hemsk mardröm om att allt blev fel, näbbklänningarna satt dåligt, hade glömt blombladen de skulle sprida i gången. Såpbubblorna var hemma och när solisten började sjunga ingångslåten så hade jag inte ens klänningen på mig. Så idag ska det fixas ordentligt med bröllopet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar