Lilypie First Birthday tickers

fredag 24 juni 2011

Morgon löpning

Inatt har jag sovit bra, Elliot också. Vid två blev det dags för mat. Sen la jag ner honom bredvid mig att sova och det gick över förväntan. Vid tjugo i sex vaknade jag till men vi sov vidare till strax efter 7 så pappa gav honom mat o sen slumrade vi allihop till halv 9. Superskönt!

Jag började för övrigt dagen med en kort löptur. Sprang väldigt mycket förut, men nu har det varit dåligt med det. Sprang lite under graviditeten men vid vecka 18 tyckte jag det kändes konstigt så jag slutade. Sen efter efterkontrollen när Elliot var runt 2 månader kom jag iväg och sprang lite igen. Kändes så skönt att komma igång. Sen kom en förkylning och greklandsresa emellan och sen har det bara inte blivit av. Men imorse snörde jag på mig skorna och tog en kort tur som så småningom ska utökas till längre. Men en bra start iaf. Man får ju bättre motion och formar kroppen lite. Känns ju bra inför det stundande bröllopet. Jag har ju också ca 1 kg kvar innan jag gått ner alla graviditetskilon. För många kilon var det, 25 för att vara exakt. Men de först 15 försvann ganska fort. Sen har jag bara försökt vara lite nyttig emellanåt och de andra har liksom ramlat av lite av sig själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar