Lilypie First Birthday tickers

måndag 27 juni 2011

Bröllopet närmar sig...

Nu känns det som att bröllopet börjar närma sig. har fortfarande en hel del saker kvar att göra. Ikväll medan jag tittar på the good wife ska jag fixa lite med det som ska klistras på vigselprogram och festprogram. Har dessvärre lite problem med dessa program då mitt prova på publisher har gått ut. Sjukt dyrt att köpa bara det också, får hoppas att jag kan få ordning på det hela. Blir väldigt jobbigt annars.

Imorrn tänkte jag nog försöka ta mig iväg o kolla om jag kan hitta några uinderkläder till bröllopet. Svårt vad man ska ha. Men ska ändå iväg och köpa ett parasoll o en pool och solskydd till lillprinsen så jag passar på att ta allt på en gång. Sen ska jag även köpa med mig jordgubbar hem tänkte jag. Blev så himla sugen på det idag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar