Lilypie First Birthday tickers

måndag 12 september 2011

Ur fas

Nyss hemkomna från en heldag. Vi hade det supermysigt på babysimmet och Elliot kunde dyka tre gånger, simma själv med ett flyverktyg och hålla fast sig i kanten alldeles själv. Han verkligen älskar att bada och plaskar för fullt.

Sen bar det iväg på fikadejt på IKEA. Vi var 10 mammor och 12 barn. Det var livat kan man säga. Elliot var supertrött när vi kom dit men ville inte sova. Så han fick lunch först och sen tänkte jag att jag bara skulle lägga honom i vagnen med snutte så han fick sova och jag äta. Men icke! Han bara skrek och skrek, nåt han nästan aldrig gör annars. Inte ens att vagga i famnen fungerade. Tillslut fick han sitta upp i vagnen och pilla på kängrun och sen slocknade han, då kunde jag lägga ner vagnen. Pust och stön vilken pärs när man inte är van vid en skrikig unge.

Nu ligger han i sängen igen o jag hoppas han somnar en stund, annars blir det svårt att hålla sig till halv 19.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar