Lilypie First Birthday tickers

fredag 9 september 2011

Happy B-day

Ja idag fyller jag år. Exakt kl 06.29 blev jag 27 år. Känner mig gammal :-(
Fick paket av mannen imorse, en bok om surdegsbröd. Verkar vara en jättebra bok men det är ju inte bara bröd recept så kanske ska byta ut den. Får se om jag hittar nån bättre på nätet. Sen ska jag få ett fint armband också men vi skulle beställa det ikväll för jag ska få välja text och färg etc.
Igår fick jag ett kort på posten också från mamma o pappa med ett presentkort på HM. Nu ska här handlas kläder!!!

Dagen blir som vanligt med öppna förskolan och sen ska vi bara vara hemma och jag ska förbereda middagen till ikväll. Jag har själv lnskat att få vara hemma bara vår lilla familj. Jag vill ogärna lämna bort Elliot och sen så är jag inte jättesugen på att fira min födelsedag med andra som inte är min släkt. För det känns så tråkigt att fylla år och inte kunna fira med sin egen släkt.

Micke fyller ju år den 29:e september så vi brukar ju ha kalas nån gång där för hans släkt. Han vill alltid att vi ska ha gemensamt kalas men jag tycker mest det känns vemodigt eftersom min släkt inte kan komma. Då hoppar jag hellre över kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar