Lilypie First Birthday tickers

onsdag 7 september 2011

Gnäll och åter gnäll

denna natt var såklart inte riktigt lika bra som igår. Men han vaknade ändå inte till förrän halv 3. Då fick han sova hos oss, känns jobbigt att bara låta honom böka runt så jag inte kan sova när han har ont i tänderna. Han vaknade väl vid halv 7 eller nåt sånt imorse. Men då innebär det att han vill sova redan kl 9. Så jag hade en riktig gnällis vid frukostbordet som jag försökte få i gröt. Man blir rätt så trött på gnäll ibland.

Men snart ska vi göra oss redo att åka in till stan, jag behöver gå till gina tricot och byta lite kläder och sen ska jag en snabbis in på åhlens och se om de har en vindfleece i hans storlek. Vi hade en i stl 62 men en är utvuxen för länge sedan så nu ska vi införskaffa en större.

En sån här leksak fick lillprinsen igår iaf:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar