Lilypie First Birthday tickers

söndag 4 september 2011

Testa bilbarnstol

Fick tips häromdan om att man kan få testa Acta Graco BeLogic och sen utvärdera den. Smartsson väljer ut 10 lyckliga (hoppas hoppas på att vi blir valda) som får testa stolen och utvärdera den. Som tack får man sen behålla stolen. Sugna?http://smartsontestpilot.se/belogic/bli-testpilot/
Vi håller på att leta bilstol till Elliot för fullt. Lillkillen blir ju 7 månader på måndag och är både lång och tung så han kan absolut få en större stol. Jag hade gärna haft en med ixofix men marknaden är dålig på dessa stolar. Så två besök i olika butiker har det blivit, det är rena rama djungeln. Jag anmälde mig till att bli testpilot nån dag innan sista besöket och tänkte inte så mycket på det. Sen pratade försäljaren sig varm om en viss Acta Graco BeLogic, eftersom den var plustestad och godkänd till 25 kg, nåt som är viktigt för oss. Så jag kom hem och sa till Micke att den stolen ska vi ha! Sen så kommer jag ju på att jag anmält mig som testpilot till just den stolen. Så nu håller vi alla tummar och tår att vi får chansen (brukar ju inte ha tur så ofta men kanske denna gång). Vi åker ju bil nästan varje dag och då vill jag ha en stol som räcker länge och som har både sidokrockskydd vid huvudet och sitter bra i bilen.
Vi har ju acta graco som babyskydd och är supernöjda så denna stol är nog något för oss.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar