Lilypie First Birthday tickers

torsdag 15 september 2011

Nya kläder

Idag sov lilleman väldigt kort på förmiddagen, endast en halvtimme. Så vi tog snabbt på oss ytterkläder och drog iväg en snabbis till jägersro. Skulle slänga insamlingen, köpa tortilla bröd och sen prova ett bar jeans på HM. Provade jeansen som satt ok. Sen hittade jag även ett par jeans på rean som var nedsatta till 100 kr och de var så himla sköna. Lite långa och egentligen en storlek över min vanliga men dom satt så skönt så jag köpte dem. Sen blev det en kofta och två t-shirts från LOGG också. Så nu är mitt presentkort utnyttjat och bonuschecken. Inte vanligt att jag kommer hem med kläder till mig istället för till Elliot.

Men honom shoppade jag till igår på tradera, två GANT chinos och ett POP fleece set med tröja och byxor. Mycket nöjd med mina köp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar