Lilypie First Birthday tickers

onsdag 14 september 2011

Barnvagnsbio

Idag har jag och lillprinsen varit iväg nästan hela dagen. Efter morgonpromenad och frukost åkte vi in till stan. Elliot somnade i bilen och jag hoppades att han skulle sova lite i vagnen också så jag kunde prova kläder. Men icke. Men han var snäll ändå. Fick provat en bh. Wonderbra ultimate strapless. Ned satt från 500 till 249. Sen så var den lite solkig så jag fick 10 % och sen var det 20 % på alla bh's. SÅ det blev 179 kr. Som hittat! Fast de där 20 % var nog ett misstag eftersom det endast gällde bhs till ordinarie pris. Men jag tackar och tar emot :-)

Sen blev det barnvagnsbio med Sofie utan bebis, Jenny och Wilmer, Susanna och Juli och en kompis till Susanna. Trevlig och rätt rolig film "Det är aldrig försent Larry Crowne". Mycket barn var det dock och en mindre salong så det var rätt svårt att få bra platser. Men vi fick platser längst fram iaf. Elliot lekte på en filt, mest med Wilmers leksaker den busen. Blev lite gnälligt men sen somnade han i min famn. Sen vart han dessvärre hungrig på slutet så alla kexen fick gå åt. Så direkt efter bion gick vi till espresso house och värmde mat till Elliot innan jag kunde ta mig lite lunch.

Mycket trevlig dag med trevliga tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar