Lilypie First Birthday tickers

tisdag 6 september 2011

Underbar natt

Det är sällan vi har två jobbiga nätter i rad här hemma, det är dessvärre också så att vi sällan har två riktigt bra nätter i rad heller. Men nu hoppas jag för fullt att det här håller i sig.

Inatt sov nämligen lilleman väldigt bra. Somnade vid 19 och två gånger fick vi springa ner o ge honom nappen innan vi gick o la oss. Det vara bra i med nappen och gå därifrån. Jag hade såkklart svårt att somna men gjorde det tillslut. Vaknade av att Elliot bökade runt, kl 05.15! Aldrig har det dröjt så lång tid innan han bökar runt. Helt otroligt. et lät lite som han tänkte vakna och det ville jag absolut inte så jag lyfte över honom och vi sov till 07 ungefär. Superskönt!

Så efter en bra start på morgonen med god frukost så ska vi ta en liten promenad ner till centrum. Ska lämna tillbaka lite tidningar jag lånat på biblioteket och kanske låna nya. Annars ska vi nog leka hemma (öva på att krypa) och sne i eftermiddag tänkte jag åka till toys r us och hitta nån butvecklande leksak till Elliot. Han bhar mest leksaker för större barn (som vi fått från hans kusiner) och jag läste igår att barn behövfer mycket leksaker första året för att utvecklas. Gissar på att han behöver nåt nytt kul som passar hans ålder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar