Lilypie First Birthday tickers

söndag 4 september 2011

Söndag

Idag är jag trött, en hektisk dag igår och sen när vi hade städat upp och gått och lagt oss. Vem kunde inte somna? Jag! Låg och vände och vred på mig tills klockan var över 01. Sen äntligen måste jag ha somnat. Fick stoppa in nappen till Elliot vid 03 och sen vid 05 lyfte jag över honom. Men han hade nog klarat att sova längre i sin säng men jag var lite groggy för att tänka. Sen vaknade skatten såklart 06.30. Fick lite välling efter ett tag och vid strax efter sju gick mina älsklingar upp och lät mig sova lite extra. Skönt!

Nu är frukosten avklarad och Elliot sover. Det är superväder ute så jag hoppas på en långpromenad sen också. Sen måste vi även köra till soptippen för att slänga en säck med kräftskal etc. Annars fyller vi hela soptunnan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar