Lilypie First Birthday tickers

fredag 29 juli 2011

Regn och rusk

Vilket jäkla skit väder det var imorse. Regnet öste ner. Men precis när jag och Elliot skulle gå utanför dörren så blev det lite uppehåll. Vi åkte iväg till vårdscentralen för jag behövde lämna ett blodprov för min sköldkörtel. Fick ju problem med den under graviditeten så nu äter jag levaxin. Men tabletterna börjar ta slut och jag skulle lämnat ett nytt prov i juni. Så det var nog dags att ta tag i det. Sen svängde vi förbi Willys när vi ändå var i området och handlade lite.

Willys är verkligen billigare än ICA Maxi o Coop Forum. Men ligger längre bort från oss nu när vi flyttat till hus. När vi bodde i lägenhet hade vi väldigt nära till willys men nu orkar jag inte åka dit så ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar