Lilypie First Birthday tickers

söndag 3 juli 2011

Helgen är snart över

Oj vad snabbt den här helgen har gått. Middagen i fredags blev väldigt lyckad och god, tyvärr glömde jag ju totalt bort att ta kort. Men jag o sambon satt och pratade om allt möjligt hela kvällen. Supermysigt. Sen lördagen var vi lite sega för vi hade ju druckit vin i fredags. Jag är ju så lättpåverkad så jag blir ganska seg dagen efter om jag druckit lite. Men vi myste hemma i soffan halva dagen och tittade på en film "pappa på burk". Ganska trevlig film. Sen ett besök på IKEA för att lämna tillbaka lite saker och sen till biltema för att köpa en springcykel till sambons brorsson som fyller 3 år idag. På kvällen kom svärföräldrarna hit på tacos middag.                                   

Idag har vi varit hemma fram till halv ett. Jag hann med att göra fisk och fisksås till Elliot. Men det mesta åkte ut igen eftersom jag hade blandat ner broccoli också utan att ha någon annan smakrik o god grönsak. Han gillar ju inte broccoli. Men det mesta fick han i sig iaf. en blev det till att fixa med vigselringen och nu äntligen beställer guldfynd en ny ring till mig. Den jag fått är ju för liten. Har varit lite tjafs om att jag har sagt fel storlek. Men jag ville ju ha en i samma storlek som förlovningsringen såklart.

Sen blev det kalas, men vi hann bara vara där en timme. Sen skulle vi vidare på mamma, pappa barn picnic. Vi var ett par tjejer från mammagruppen med bebisar och respektive som ahde picnic och kubbspel i pildammsparken. Kan ju vara trevligt om killarna träffas också. Jag o Micke har ju inte så många "par" vänner och det är ju roligt om man har barn i samma ålder.

Nu avslutas kvällen iaf i soffan framför filmen på 5:an. Imorrn blir det vaccination för lillprinsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar