Lilypie First Birthday tickers

fredag 1 juli 2011

Blogg krångel

Hela dagen igår krånglade bloggen. Så det blev inget bloggande för mig. Hade ändå en massa annat för mig. Vi har till exempel bokat ett liveband till bröllopet nu. Vi var väldigt osäkra om vi skulle ha det elelr inte men nu fick vi ett bra pris (eller bra och bra, allt är dyrt när det kommer till bröllop) så vi slog till.

Idag har dagen börjat bra och jag och Elliot har redan hunnit komma hem från ICA Maxi. Jag handlade lite ingredienser till middagen ikväll. Jag och älsklingen har bestämt att vi ska fixa goda trerättersmiddagar sådär nån helg då och då. Jag skulle börja så idag ska jag fixa menyn. Nästa gång blir det sambons tur. Här är kvällens meny:


Förrätt

Halstrad pilgrimsmussla med proscuitto lindad sparris med parmesan och balsamico


Varmrätt

Fläskfilé med risotto och blandad sallad


Dessert

Chokladfondant med lättvispad grädde och hallon och jordgubbar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar