Lilypie First Birthday tickers

måndag 18 juli 2011

Åka hem igen

Måndag igen och det betyder att vi ska åka hem till Malmö igen. Ska bli skönt att komma hem till vardagen igen och hem till våran älskling. Det måste vara tufft för Micke att vara borta från Elliot så länge. Jag skulle aldrig klara det. Men under dagen ska vi hinna med att provsmaka bröllopsmenyn jag och mamma. Elliot kanske får följa med eller så får han va någon timme hos morfar. Sen ska jag köpa ett par byxor till honom som jag har spanat in på KappAhl som skulle ner till halva reapriset.

Jag ska försöka hinna med att baka tårtbottnar till bröllopet och sen fixa lite med  alla bröllopssaker jag tagit med hit upp till Stockholm. Jag hade ju planerat att hinna med hur mycket som helst de dagar jag har varit här i Stockholm. Men det har verkligen inte funnits tid. Jag har hunnit några löprundor iaf. Alltid något. Men igår var vi i Enköping hela dagen där min moster fyllde år. Där var även en bebis som bara var en månad yngre än Elliot. Men såklart tittade de knappt på varandra. Typisk små bebisar. Vi åkte därifrån vid 20-tiden och Elliot hade vaknat till och vägrade somna om. När han skulle somna här hemma i sängen igen så låg han bara å pruttade med munnen. Jag som var så trött och ville sova tidigt. Men tillslut slockande han och vi sov till 9 imorse.
Elliot på Skansen

Festfin på grillkalasetr igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar