Lilypie First Birthday tickers

tisdag 19 juli 2011

Borta bra men hemma bäst

Det ligger nåt i det talesättet. Jag har haft det superbra hos mamma och pappa med Elliot. Vi har träffat vänner, tagit det lugnt och varit på kalas. Men att komma hem det är skönt det. Kom hem rätt sent igår, var väl inte vid huset förrän 20.30. Micke tog läggningen och jag sprang ner och köpte sushi. Sen blev the sushi framför tvn och i pauserna (älskar reklam i tvprogram ibland) hann jag med att packa upp och sätta på en tvätt. Elliot somnade ju sent men sov till 8 idag. Skönt för mig! Men nu får det vara slut på hans nattsuddar fasoner. Nu är det läggdags vid normal tid ikväll.

Idag ska iväg på mamma fika vid mormors på triangeln. Fast först tänkte jag titta lite i butiker eftersom KappAhl ska börja med halva reapriset snart och jag har spanat in ett par byxor till Elliot därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar