Lilypie First Birthday tickers

onsdag 20 juli 2011

Facinerande

Satt nu på morgonen och mös i soffan med lillplutten. Han slumrade till medan vi tittade på slutet av harry Potter filmen. Då satt jag och funderade hur otroligt facinerande det är att han faktiskt var bebisen som låg i min mage. Det är svårt att tänka sig nu när man har en kille på 70 cm o nästan 9 kg i famnen att han har legat i min mage. Men jag har alltid haft svårt att förstå att det verkligen var Elliot i magen. Helt otroligt att en bebis växer under 9 månader i magen och kommer ut precis färdig. Faktiskt ganska häftigt. Att vara gravid är helt underbart och jag längtar till nästa gång, även om det gärna får dröja några år. Men frågan är om det kommer kännas likadant  med barn nummer 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar