Lilypie First Birthday tickers

fredag 9 mars 2012

Trött fredag

Ja idag är det verkligen en trött fredag för mig. Dålig sömn inatt med en liten kille mellan oss som till och med sparkade mig rakt i ansiktet vid ett tillfälle. Hungrig var han redan 5.30 så jag passade på att gå upp redan då. Så jag fick lite effektiv tid på jobbet innan möte för hela domstolen, avdelningsmöte och sen kurs. Fick man mycket produktivt gjort idag? Svar nej eftersom jag behöver kompletterande uppgifter i ett mål och handläggaren var svår att få tag på. Hoppas på bättre tur på måndag.

Hämtade lillprinsen kvart i fyra och då var han helt upptagen i att leka med en bil. Märkte inte att jag kom men när jag ropade på honom kom han direkt och det blev ett minignäll. Så det går bättre och bättre. Det känns så skönt. Visst är han ledsen när Micke lämnar men det går över så fort. Han hade varit lite kinkig idag men ahn har ju sovit dåligt också så det är inte så konstigt. Imorrn hoppas vi på lite sovmorgon (=läs allt efter kl 06.00) så han inte är för trött till babysimmet. Blir nog sista gången för den här terminen. Vi har bokat upp oss på nästa kurs men vi känner att vi nog väntar lite. Han är rätt trött på förmiddagarna på lördagar och man blir rätt så låst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar