Lilypie First Birthday tickers

lördag 10 mars 2012

Happy Candy

Happy Candy har fått ett besök av oss idag. Vi var på väg hem från Trelleborg och skulel ändå köra motorvägen förbi Svågertorp. Där finns en stor godisbutik som ajg har hört talas om. Aldrig varit där tidigare. Men efetrsom det är Melodifestival final idag ville vi ha nåt gott att äta till. Min challenge är slut men på måndag sätter nya veckor igång så jag har lite mellanpaus såhär.

Väl värt ett besök men kanske inte ändå. Blev alldeles för mycket godis eftersom de hade så många olika sorter. Bland annat sura S som var min favorit när man valde plockgodis från Solweig i gula kiosken. Det fanns verkligen allt. Så misstaget vi gjorde, förutom att vara lite små hungriga, var att inte kolla vad dom hade innan vi började plocka. För tillslut hade man ju tagit alldeles för mycket även om man bara skulle ha några få (2-3 st) av varje god sort.

Nu sover Elliot, tårtan till ettårs kalaset är imorgon är färdig och jag ska snart slå mig ner i soffan med godisskålen. Trevligt lördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar