Lilypie First Birthday tickers

onsdag 14 mars 2012

Nya inköp

Idag har vi haft en riktigt mysig eftermiddag jag och Elliot. Det bästa var också att jag har hunnit snabbdammsuga på de nödvändigaste ställena, tvätta två maskiner, kokat nappar och betalat räkningar.
Sen har jag även lagt in beställning på nya namnnappar. Vi hade tre stycken på dagis men nu finns där bara en. Elliot hade nån annan napp idag som inte varit våran. Jaja sånt händer. Men om dom andra napparna inte dyker upp så får vi snart tre nya på posten.

Passade på att beställa en nappbox och en ny diskmedelspump från cult design. Våran diskmedelpump är trasig och jag har länge velat haft en ny. Men dom är ju inte gratis och jag har tänkt köpa dom i butik. Men butiken var under ombyggnad så det blev designonline.se istället. Med fri frakt! Sånt gillar vi.

Sötaste nappboxen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar