Lilypie First Birthday tickers

måndag 1 augusti 2011

Trött idag

Nätterna går sisådär. Igår natt så var det en bra natt. Visst fick jag gå upp ett antal gånger och stoppa i nappen. Men det räckte med att stoppa i nappen, lägga honom på sidan och sen sov han. Inatt däremot ville han inte riktigt somna om på en gång. Inte tog det så långt tid egentligen men han råkade vakna precis när jag sov som djupast. Så jag kunde knappt stå på benen, så trött var jag. Skulle gå på toaletten och ramlade nästan av toalettstolen. Så när han pep till gång nr två kl 03 så lyfte jag över honom. Sen sov vi till 07. Så nu funderar jag igen på att flytta tillbaka hans säng så hann kan sova i våran säng efter första uppvaket på natten. Men i slutändan så sover jag sämre. Det bästa är ju att ha några dåliga nätter så han vänjer sig vid sin säng. Men med mindre än två veckor till bröllopet behöver jag sömn. Ikväll ska jag iaf gå och lägga mig kl 22, precis efter the Good Wife!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar