Lilypie First Birthday tickers

torsdag 18 augusti 2011

Godmorgon!

Den här morgonen hade jag svårt att slå upp ögonen. Elliot har sovit lite oroligt senaste nätterna och imorse vid strax för 6 vaknade han till. Sparkade mig i magen och pillade mnig i ansiktet. Inte lätt för mig att sova då. Han måste börja sova i egen säng! Men han är nog lite febrig, troligtvis pga tänder. Så vid halv 7 fick han en flaska välling och sen fick jag sitta upp i sängen med honom  i famnen tills han somnade, för ligga ner det fick jag inte. Haha. Men vi somnade om till halv 8 ungefär. Nu har vi precis avslutat vår frukost, hans bestod av smörgåsrån, vatten och leverpastejssmörgås. Min bestod av the, ägg och två rostade med philadelphia och skinka.

Idag ska vi iväg på promenad och fika med Therese och Ines. Vi ska ju fika i ett köpcentrum så man vet aldrig om man kommer hem med något fint :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar