Lilypie First Birthday tickers

onsdag 3 augusti 2011

Stockholm

Dagarna går fort nu. Vid 12 idag går flyget mot Stockholm. Hoppas verkligen allt är med i väskan, som snart är proppfull. Men eftersom vi ska vara borta 1½ vecka behöv nog nästan alla Elliots kläder följa med. Han kladdar ju ner en del ganska så snabbt. Sen vet man ju inte med vädret heller, varme eller kallt. Sen är det lite bröllopsgrejor med också såklart som inte kommer ta plats i väskan på hemvägen.

Igår tog jag en välbehövlig paus från vardagslivet och unnade mig en ansiktsbehandling med färgning av fransar och bryn på eftermiddagen. Gud så skönt det var. Kände sig riktigt pigg och fräsch efteråt. bara för att komma hem till en liten kille som inte ville sova, så fick natta honom för sambon hade försökt så länge. Sen så kommer sambon och säger att hans bror precis mailat och frågat om hans son kunde komma till bröllopet också. JAG BLIR GALEN!!! det är bara 1½ vecka kvar och han frågar nu???!!! Sonen är inbjuden men man vill väl veta det vid osa som för övrigt var 1 juli. Såklart fixade vi det och jag fick maila catering och allt en gång till. Sen så visar det sig att endast en person anmält tal till toastmastern. Dålig stil tycker jag, det står klart och tydligt att man ska anmäla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar