Lilypie First Birthday tickers

måndag 27 juni 2011

Uppe med tuppen!

Ja idag gick vi verkligen upp med tuppen. Vi sov bra hela familjen, jag hade dock svårt att somna men Elliot sov bredvid mig från halv ett då han började gny i sin säng. Men mat belv det inte förrän kl 4 så jag tänkte direkt att nu kan vi nog sova till kl 8. Men icke. 06.50 ringer nämligen älsklingens väckarklocka. Han var nog extra trött idag för det tog lååång tid innan han stängde av den. Detta resulterade i en superduper pigg Elliot. Så kl 7 fick vi pallra oss upp och nu sitter han i babysittern och gnäller lite. Han börjar bli trött redan :-) Men tänkte ta o sätta mig i soffan och kolla klart på filmen från igår. Då kan ju Elliot sova i min famn en stund. Lite morgonmys sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar